A vásárlás menete: 

1. Termék Kosárba helyezése

A kiválasztott termék-temékek „Kosár”-ba helyezése.
A megvásárolni kívánt terméket, a „Kosár” funkcióra klikkelve lehet, a virtuális kosárba betenni.

2. Kosár tartalmának ellenőrzése, tényleges rendelésnél
“Tovább a pénztárhoz” gomb.

A termék-termékek tényleges megrendelésének folytatásához,
a „Kosár” ikonra (jobb felső sarokban található) vagy a „Kosár” menüpontra kattintva
(mely több helyen is megtalálható) juthat.
Itt a Kosár tartalmának ellenőrzése után, kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.

3. Pénztár –>
– Regisztráció, vagy Bejelentkezés
– Fizetési mód kiválasztása
– Megrendelés elküldése

Pénztár menüben úgy tudja folytatni a megrendelést, -vásárlást, ha regisztrál,
vagy ha regisztrált – visszatérő vásárlónk, bejelentkezik oldalunkon.
A regisztrációnál, minden piros csillaggal jelölt mező kitöltése kötelező!
A rendelés tartalmának (termék, összeg) ellenőrzése után, kérem válassza ki,
az Ön számára megfelelő Fizetési módot.

– Személyes átvétel a boltban:
Tájbor Kft.
1041 Budapest, Szent István tér 17.  (147-es busz megállójában)
– Utánvét: A termék vételárának és szállítási költségének kifizetése „utánvéttel”
Utánvét esetén a futár kizárólag készpénzt fogad el.
– Előre utalás : Tájbor Kft. CIB bank 10700653-65905566-51100005
– Biztonságos online bankkártyás (PayPal) fizetéssel történik.

Az  Általános Szerződési Feltételek– ben foglaltak elolvasása, elfogadása után
tudja rendelését elküldeni.

A  Megrendelés elküldése gombra kattintva küldheti el megrendelését.

4.
– Email-megrendelés fogadása
– Rendelés visszaigazolása
– Ellenőrzés-Áttekintés, “Fiókom”

Rendelésének részleteiről az Eladó email-ben értesül, melyre elküldi Ön felé
a “rendelés visszaigazolását”. Itt áttudja nézni, illetve a Pénztár oldalon is, a rendelés részleteit,
a számlázási, és szallítási címet.
“Fiókom” oldalon (ez a saját fiókja)
megtekinthetők a legutóbbi rendelések,
módosíthatók a szállítási és számlázási címek
és szerkeszthető a jelszó,
valamint az egyéb fiók adatok.

A Vásárló, szállítási és számlázási címének módosítását,
a megrendelést követően 3 órán belül tegye meg.

A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, 
információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a Vásárlót terheli.

 

5. Szállítási mód, kiszállítás

GLS futárszolgálat – kiszállítási díj 2000, Ft-
/a szállítási díj összege tartalmazza, boraink ép állapotban való megérkezését/
20.000.Ft feletti rendelésnél ingyenes.

Szállítási címnek minden esetben olyan címet adjon meg (pl.: munkahelyi cím), ahol munkanapokon 8 és 18 óra között folyamatosan tartózkodik és a terméket át tudja venni.
A rendeléseket az Eladó általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van.

6. Rendelés visszamondása /email-ben, telefonon /

A rendelés visszamondását, – lemondását a Vásárló 5 órán belül köteles jelezni

–  Az Eladótól kapott “rendelés visszaigazolás” email-re válasz üzenetként megírva: Rendelés visszamondása
Ezen levél szerkeszthető, így a Köszönjük a rendelést szöveget is átírhatja, s küldheti vissza.

– Rendelését telefonon is lemondhatja, a rendelési számának bediktálásával (Fiókom- Rendelések)
a 06-20-9574430 – os telefonszámon.