SZÁLLÍTÁSI – RENDELÉSI INFORMÁCIÓK
Futárszolgálattal történő szállításnál a szállítási díjak:
* Ingyenes Házhozszállítás Újpestre, Angyalföldre, Palotára Közvetlen banki átutalással
* Ingyenes Házhozszállítás Újpestre, Angyalföldre, Palotára utánvétes fizetéssel
* 18.000 Ft-os rendelés felett ingyenes (bárhova)
* 18.000 Ft-os rendelés alatt 2500 Ft
Rendeléséből 26%-os kedvezményt kap, a boltjaikban való személyes átvételnél!
Rendelési információk
1. Termék Kosárba helyezése
A kiválasztott termék-temékek „Kosár”-ba helyezése.
A megvásárolni kívánt terméket, a „Kosár” funkcióra klikkelve lehet, a virtuális kosárba betenni.
2. Kosár tartalmának ellenőrzése, tényleges rendelésnél
“Tovább a pénztárhoz” gomb.
A termék-termékek tényleges megrendelésének folytatásához,
a „Kosár” ikonra (jobb felső sarokban található) vagy a „Kosár” menüpontra kattintva
(mely több helyen is megtalálható) juthat.
Itt a Kosár tartalmának ellenőrzése után, kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
3. Pénztár –>
– Regisztráció, vagy Bejelentkezés
– Fizetési mód kiválasztása
– Megrendelés elküldése
A Pénztár menüben úgy tudja folytatni a megrendelést, -vásárlást, ha regisztrál,
vagy ha regisztrált – visszatérő vásárlónk, bejelentkezik oldalunkon.
A regisztrációnál, minden piros csillaggal jelölt mező kitöltése kötelező!
A rendelés tartalmának (termék, összeg) ellenőrzése után, kérem válassza ki,
az Ön számára megfelelő Fizetési módot.
– Személyes átvétel a boltban:
Tájbor Kft.
1041 Budapest, Szent István tér 17. (147-es busz megállójában)
– Utánvét: A termék vételárának és szállítási költségének kifizetése „utánvéttel”
Utánvét esetén a futár kizárólag készpénzt fogad el.
– Előre utalás : Tájbor Kft. CIB bank 10700653-65905566-51100005
– Biztonságos online bankkártyás (PayPal) fizetéssel történik.
Az Általános Szerződési Feltételek– ben foglaltak elolvasása, elfogadása után
tudja rendelését elküldeni.
A Megrendelés elküldése gombra kattintva küldheti el megrendelését.
4.
– Email-megrendelés fogadása
– Rendelés visszaigazolása
– Ellenőrzés-Áttekintés, “Fiókom”
Rendelésének részleteiről az Eladó email-ben értesül, melyre elküldi Ön felé
a “rendelés visszaigazolását”. Itt áttudja nézni, illetve a Pénztár oldalon is, a rendelés részleteit,
a számlázási, és szallítási címet.
a “Fiókom” oldalon (ez a saját fiókja)
megtekinthetők a legutóbbi rendelések,
módosíthatók a szállítási és számlázási címek
és szerkeszthető a jelszó,
valamint az egyéb fiók adatok.
A Vásárló, szállítási és számlázási címének módosítását,
a megrendelést követően 3 órán belül tegye meg.
A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok,
információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a Vásárlót terheli.
5. Szállítási mód, kiszállítás
GLS futárszolgálat – kiszállítási díj 2500, Ft-
/a szállítási díj összege tartalmazza, boraink ép állapotban való megérkezését/
18.000.Ft feletti rendelésnél ingyenes.
Szállítási címnek minden esetben olyan címet adjon meg (pl.: munkahelyi cím), ahol munkanapokon 8 és 18 óra között folyamatosan tartózkodik és a terméket át tudja venni.
A rendeléseket az Eladó általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van.
6. Rendelés visszamondása /email-ben, telefonon /
A rendelés visszamondását, – lemondását a Vásárló 5 órán belül köteles jelezni
– Az Eladótól kapott “rendelés visszaigazolás” email-re válasz üzenetként megírva: Rendelés visszamondása
Ezen levél szerkeszthető, így a Köszönjük a rendelést szöveget is átírhatja, s küldheti vissza.
– Rendelését telefonon is lemondhatja, a rendelési számának bediktálásával (Fiókom- Rendelések)
a 06-20-9574430 – os telefonszámon.